سید پرویز فتاح از کارخانه سیمان پیوند گلستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان پیوند گلستان، رییس بنیاد مستضعفان که به استان گلستان سفر کرده بود در این کارخانه حضور یافت.
در ابتدای حضور، فتاح از خط تولید کارخانه بازدید کرد و پس از بررسی های فنی و گفتگوی صمیمانه با کارگران، جلسه ای با مدیران شرکت برگزار نمود.
وی در این بازدید، کارگران را پیشرو جبهه اقتصادی دانست و تداوم تولید را در گرو تلاش و همراهی کارگران عنوان کرد.
در جلسه ای با حضور مدیران و سرپرستان کارخانه، حسین چهرگانی، مدیر عامل شرکت سیمان پیوند گلستان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد این شرکت، به روند رو به رشد آن اشاره کرد و از تلاش و موفقیتهای این مجموعه در جهت تامین نیاز سیمان استان گلستان و اخذ استاندارد GOST روسیه و صادرات سیمان به این کشور سخن گفت.
مدیر عامل شرکت سیمان پیوند گلستان در ادامه سخنان خود ضمن بیان چالشهای پیش رو از رایزنی های انجام شده در زمینه اتصال ریل گرگان- مشهد به کارخانه سیمان پیوند گلستان عنوان کرد و از رییس بنیاد مستضعفان خواست تا در انجام این فرایند شرکت را همراهی نماید. وی مساله حمل و نقل و تخصیص محدوده معدنی را از مهمترین مسایل شرکت عنوان نمود.
در ادامه این جلسه، رییس بنیاد مستضعفان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان این مجموعه، کارخانه سیمان پیوند گلستان را یکی از کارخانجات موفق در سطح کشور دانست و اظهار کرد این کارخانه در بحث تولید، تامین نیاز سیمان منطقه بعنوان عامل اساسی عمران و آبادانی و صادرات به شرایط خوبی رسیده است و در بحث محیط زیست و احیای معدن توانایی لازم را داراست و از مدیران این مجموعه خواست با برنامه ریزی های لازم اقدامات موثری را صورت دهند.
سید پرویز فتاح، نیروی انسانی را با ارزشترین دارایی هر سازمانی دانسته و در این خصوص توصیه های لازم را عنوان نمودند.
وی در پایان، از اقدامات این شرکت در زمینه مسئولیت اجتماعی اظهار رضایت کرد و به مدیران شرکت توصیه کرد تا خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در این زمینه کوشا باشند.