سعید کریمی نژاد

مدیر عامل شرکت سیمان ایلام طی پیامی روز کارگر را تبریک گفت

بسمه تعالی

‍ مدیرعامل شرکت سیمان ایلام در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش خصوصا کارگران پرتلاش سیمان ایلام قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت سیمان ایلام در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش و خصوصا تلاشگران شرکت سیمان ایلام قدردانی کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«کارگر بازوان توانمند تولید کشور می باشند» (مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
روز جهانی کارگر بر جامعه کارگری ایران اسلامی مخصوصاً زحمت کشان سیمان ایلام مبارک باد.
یازدهم اردیبهشت‌ ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از تلاشهای کارگران پرتوان و تلاش‌گر ایران اسلامی و خصوصا عزیزانم در این شرکت که با همت والای خود چرخ تولید و صنعت کشور را می‌گردانند، تشکر و قدردانی کنم.
تصور پیشرفت و توسعه جامعه بدون حضور مشارکت دلسوزانه قشری به نام کارگر غیرممکن است و بر همین اساس جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های دین مقدس اسلام مورد توجه ویژه است و قداست کار و مجاهدت تا مرتبه شهادت اعتلا بخشیده شده است و ارزش کارگر چنان است که همانا پیامبر عظیم و الشان بر دستان کارگر بوسه می زند.
روز کارگر یادآور تلاش دلاور مردانی است که در کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در کوره پز خانه ها و معادن، با اراده‌ای قوی و روحیه خستگی‌ناپذیر، در سرما و گرما به عنوان نیروی محرکه اقتصادی نقش مهمی در زمینه تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.
شرکت سیمان ایلام این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران توانمندش در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب که سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام گذاری شده است، همواره نقش موثری در حفظ موقعیت کنونی شرکت به عنوان یک واحد تولیدی فعال با تولید با کیفیت برتر در بین گروهای سیمانی را ایفا نماید و در آینده نیز با تلاش مستمر و خستگی ناپذیر کارکنان در تلاش است تا با توان و پشتکار به دوران طلایی و ارمانی خود دست پیدا کند،، کارگر و کارفرما در این شرکت به این نتیجه رسیده اند که هردو دوبال یک پرنده بوده و لازم و ملزوم همدیگر می باشند.
این مناسبت ارزشمند را به کارگران خدوم در ایران اسلامی،کارگران شریف استان ایلام وتلاشگران خستگی ناپذیر شرکت سیمان ایلام تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید فطر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش وخانواده شرکت سیمان ایلام که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والایشان است و همواره خالق بهترین ها بوده اند را ارج نهاده و سلامتی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سعید کریمی نژاد

مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سیمان ایلام