مدیریت عامل و ریاست هیئت مدیره شرکت سیمان تهران طی بازدیدی در محل کارخانه سیمان ایلام حضور یافتند و با مدیران این مجموعه نشستی را برگزار نمودند.



به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان ایلام، روز گذشته ۲۰ اردیبهشت ماه، در محل کارخانه شرکت سیمان ایلام جلسه عملکرد سه ماهه و بررسی جداول TLR با حضور آقایان مهندس مجید پور مدیریت عامل شرکت سیمان تهران، دکتر آیت اللهی ریاست هیئت مدیره سیمان تهران، مهندس فرونچی مدیریت عامل شرکت سیمان ایلام و سایر مدیران این مجتمع برگزار گردید.

این نشست با عرض خیر مقدم توسط مهندس مجتبی فرونچی آغاز گردید و سپس گزارش کاملی از وضعیت کارخانه سیمان ایلام توسط مهندس علی بختیاری به سمع و نظر حاضرین رسید که در ادامه سایر مدیران مجموعه نیز هریک گزارش مبسوطی از عملکرد واحد مربوطه ارائه نمودند.

همچنین مدیر عامل شرکت سیمان تهران در این جلسه به ایراد سخن پرداخته و وضعیت سیمان ایلام را نسبت به بازدیدهای قبل رضایتبخش دانست و از عملکرد مدیریت و کارکنان تمجید و ابراز امیدواری نمود که می توان با همت و همدلی که در این مجموعه حاکم شده به نقطه آرمانی همچون گذشته دست پیدا کرد.

لازم به ذکر است در این نشست جناب آقای دکتر ایت الهی نیز از زحمات و اقدامات انجام شده توسط مدیران و فعالان صنعت سیمان در راستای تحقق اهداف این صنعت تقدیر و تشکر نمود.